Thursday, July 23, 2009

Blogging

Masih ingat lagi time mula-mula ku berblog dulu. Kalau tak salah around Aug 2006. Masa tu rasanya kawan-kawan yang ada blog hanya Wahdi sorang je. So Aug depan akan genaplah 3 tahun Putihsalju bersiaran, walaupun terkadang tu tak update.

Sekarang ni dah seronok baca blog kawan-kawan yang makin lama makin bertambah creative menulis, yang dulu malu-malu mengekspresi diri sekarang dah semakin rancak berblog. Ada juga yang dulu menganggap blog satu pembaziran kini dah bertanya-tanya camne nak berblog since berblog pun kita boleh buat duit poket (kalau kena caranya). Ada juga yang sudah lama berblog tapi masih merahsiakan indentiti blognya dari kawan-kawan yang lain, terima kasih sbb bagi aku kepercayaan membacanya.

So untuk entry yang ini, ku tujukan khas untuk kawan-kawan yang dah bergelar blogger (sapa2 yang ada blog tu kira blogger lah). Terima kasih sbb membuat masa-masa lapang hari saya (yg tak brapa nak byk masa lapang) terisi walaupun beberapa minit membaca blog anda. Walaupun blog anda hanya di update setahun sekali, saya tetap akan membaca .... hehe.


template putihsalju di awal 2009

blog header yang Putihsalju gunakan sepanjang 2008 featuring Catz, Shonna & Firdaus menikmati suasana senja di Pantai Batu Buruk bersama layang-layang Chuopa.

blog template Putihsalju yang paling lama, dari 2006 hingga akhir 2007




Catz: lepas ni template camne lagi nak pilih ntah ...

2 comments:

jellynajal said...

oopss, saya ada blog since 2005 lagi tau, tak caya cuba tgk archive saya, tp lepas 2 entry saya senyap, sebab mcm time tu takde org ada blog, sy cam malu...entry pon cam bodo2 je time tu.
template saya time tu - dots dark.

agaknye kalau dr 2005 tu sy buat, mesti sy glamer kat tv dah skang ni, hak hak hak

.:mUnies:. said...

sy pon nk interprame jugak la..blog sy telah wujud sejak 2004 lagi tau..huhu..cume, sy pon malu malu nk menulis..hahaha..kan kak jal kan ? :D..template sy plak tah kali keberape dah tuko..