Monday, December 05, 2011

Mee Udang at Cafe Berisi@Medan MARA

I had Berisi Cafe's mee udang for lunch today. I ate alone since my colleague was fasting. The cafe boss stopped at my table and said "Selalu datang sini makan mee udang kan?". I gave him a smile with my mouth full of mee udang and nodded. I wanted to say that "I love your mee udang", but by the time I finished swallowing the food, he walked away.

I've tried the mee udang in May, and I've been returning for it since. I've took along some of my colleagues for the taste of it and all of them said ... memang sedap. Even though the prawns are small/medium in size, the taste is still good.



looks mouthwatering .... sedap pulak tu!


Catz: this entry was made during a review session ... hehehe

9 comments:

Lizamurni Lokman said...

harus la dicuba nih, mee udang is one of my favs....cafe ni kat dlm or luar medan mara?

catz said...

kat lobby medan mara :)

jellynajal said...

suka mee udang jugak. sebaik jauh nak pegi. :D

mama2nur said...

Bile2 pg nak mintak tlg tapau la.. Terliur plak tgk..

catz said...

jellynajal, dulu masa station kat MARA tak penah rasa mee udang tuh ek?

mama2nur, buleh buleh ... almost hari hari akak pegi sana :)

jellynajal said...

berisi cafe ni kat level berapa ek? dulu masa kat mara selalu makan kat cafe yang tingkat 2 tu kot, yg ada nasi kerabu dengan laksam.. pastu ada jual cake.

mama2nur said...

Huhu.. Thks! :)

mamadhea said...

la apsl x ckp k.ain makan sorang2..lain kali roger2 roha tau...sbb roha pn peminat mee udang berisi tuh. W/pn baru2 nie beli tapau..namanya je mee udang..seketul udang pn x nampak...huhu..sedih

catz said...

laaa mesti dia lupa letak udang tu, udang tu tak dimasak dengan kuah ...