Tuesday, December 07, 2010

What's Up with my new haircut?

"Rambut Khalisya dah panjang, dah masuk mata". My parents have been telling me this for quite a few times and I have no intention not to cut Khalisya's hair, tapi masa dan waktu tak mengizinkan. Lagipun, it is not an easy task for me since Khalisya has grown sangat active and lasak, pantang tengok benda baru. Nak bagi pakai diapers pun dah susah, ini kan nak potong rambut.

Last weekend, we planned to attend a wedding at Shah Alam, so nenek Khalisya told me untuk bersiap dulu while she looked after Khalisya. So lepas bersiap, I went downstairs and guess what I've found??? New fringe!! OMG! Mak cut across Khalisya's front hair.
 

 This is before the hair cut ... look at her front hair ...


Khalisya's new haircut ... check out her new fringe hehehe alahai kesiannya anak ibu ni




Catz: need a hair cut too

3 comments:

.:mUnies:. said...

ala kak ain...takla panjang sangat pon rambutnye, kalu nk dibandingkan dengan nasywah yg siap bergulung² tu..huhu

catz said...

kalau bergulung sure takkan masuk mata kan? hehe ... ni lurus, asyik cocok mata je hehehe ... wajib potong :D

.:mUnies:. said...

tak masuk..time mandi & rambut basah je, masuk mate..hahahha