Friday, March 26, 2010

Shocked

Berderau darah saya bila Abah pagi2 lagi dah bagi tau nak bawa Mak ke Pusat Rawatan Islam Azzahrah sebab separuh badannya kebas. Tak tenang hati nak ke office tadi, tetapi terpaksa saya gagahkan diri jugak ke office hari ini since ada meeting yang perlu saya hadiri pagi tadi. Khalisya saya tinggalkan pada ayahnya along with a longgggg to do list.

Around 10:00 am dapat call dari Abah, dr suspect Mak macam nak kena stroke and since Azzahrah tak ada equipment yang diperlukan untuk scan, case Mak di refer ke KPJ Kajang.  Makin tidak senang hati saya di office, nak balik rumah, kerja pula menimbun tunggu untuk diselesaikan. Alhamdulillah result scan di KPJ takde kesan apa apa darah beku yang boleh menyebabkan stroke. Maybe Mak terlalu letih & masih shocked dengan berita pemergian kakaknya mengadap illahi tempohari. So untuk beberapa hari since Mak Long meninggal dunia last Tuesday, tugas-tugas menjaga Khalisya, TK yang galas sepanjang saya di office. Nasib baik TK cuti 5 hari since sekarang bukan peak season.


Mak & Abah sewaktu bercuti ke KT around 2007 dulu.




Catz: nampaknya Khalisya kena ikut ibu pegi party la this Sat ... hehe

No comments: